Рецензія
на електронний підручник з географії 8 клас
На сьогоднішній час ми не уявляємо
життя без електронних джерел інформації , в бурхливому ритмі життя дитині більш
цікаво не читати книжки , як було ще років 10-15 тому , а грати в комп’ютерні
ігри. Тому використання електронних книжок є
« крокуванням у
ногу с часом » , полегшення сприйняття
не лише інформації, а і розуміння причинно-наслідкових зв’язків при вивченні
географії . Те що пропонується в друкованих підручниках містить теоретичний
матеріал , але не всіма учнями однаково сприймається , тому треба намагатися
розпалювати зацікавленість до навчання , створювати ситуації вирішення поставленої проблеми, для отримання
гарантованого результату, осмислюючи та аналізуючи певну інформацію.
1.
Підручник , при наявності комп’ютера в кабінеті, можливо
використовувати систематично .При вивченні кожної теми , вчитель може
самостійно обрати режим роботи , наприклад режим уроку використовувати
лише карт - слайд ( 5/14) ; режим підручника – лише текс без
використання наочностей ; режим учня дозволяє одночасно користуватись и картами
, и текстом підручника , и додатковими фото , малюнками, схемами та звуковим
супроводом з поясненнями .
2.
Багато прийомів і методів наданих в конструкторі уроку
може бути використано під час уроку , наприклад при вивченні теми :
«Розташування території України відносно годинних поясів» урок 3 можливо
використовувати такі прийоми
«Географічна розминка» слайд (3/14,4/14, 5/14) робота в парах – вивчення нових
понять, а потім ставлять запитання один одному ; прийом «Мандрівка»
продивляючись слайд (2/14) учні згадують
маршрут першої навколосвітньої подорож , та стисло складають оповідь про
географічні пояси , причини їх змін .
3.
Використовувати цей підручник можливо на будь яких уроках
при вивченні нового матеріалу , комбінованому , узагальненні , повторення , а
саме :
а) під час
вивчення нового матеріалу урок № 11,
тема : «Географічні дослідження території України у ХХ-ХХI століттях»
(2/17) учні вивчають дослідників території України , потім розповідають іншим
прочитане , після чого вони міняються ролями прийом «Учитель-учень» ;
б) актуалізація
опорних знань – урок № 2 « Фізико-географічне положення України» слайд (2/11) ,
(3/11) прослуховування , після
використовуємо прийом « Географічна розминка » , « Інтелектуальна розминка » або «Географічний
крос» ;
в) формування
вмінь і навичок - урок № 2) «Міні
–практикум» - виконання практичних завдань за допомогою карт слайд (6/11) ;
г) закріплення
знань – «Експрес-тести» учні вибирають варіант відповіді з кількох
запропонованих урок № 2 слайди (7/11), (8-11), (9/11) ;
д) етап корекції
знань – урок № 2 слайд (10/11) визначити привільну відповідь ;
е) контроль –
слайд (11/11) отримання результатів тестів ( кількість отриманих відповідей ,
привільних відповідей , кількість балів , оцінка)
4. Можливості використання :
а) під час
диференціації – можливо давати завдання
окремим учням або поділивши клас на
групи , або вивчивши тему урок № 46 « Геоекологічна ситуація в Україні» слайди
(2/10) , ( 3/10) , ( 4/10), (5/10) , (6/10),
учні можуть пропонувати варіанти розв’язання проблем ;
б)використовувати
можливо при виконанні усіх практичних робот ;
в) виконання
тренувальних вправ урок № 46 слайди
(7/10) , ( 8/10), (9/10) ;
г) самостійна
робота урок № 8 Узагальнення слайди (2/9-8/9) , а (9/9) підбиття підсумків .
5. Пропозиції
.При створенні електронних підручників додавати для наочностей невеличкі відео .
Комментариев нет:
Отправить комментарий