Методичні розробки


Рецензія на електронний підручник з географії 8 клас

        На сьогоднішній час ми не уявляємо життя без електронних джерел інформації , в бурхливому ритмі життя дитині більш цікаво не читати книжки , як було ще років 10-15 тому , а грати в комп’ютерні ігри. Тому використання електронних книжок є
« крокуванням у ногу с часом » ,  полегшення сприйняття не лише інформації, а і розуміння причинно-наслідкових зв’язків при вивченні географії . Те що пропонується в друкованих підручниках містить теоретичний матеріал , але не всіма учнями однаково сприймається , тому треба намагатися розпалювати зацікавленість до навчання , створювати ситуації  вирішення поставленої проблеми, для отримання гарантованого результату, осмислюючи та аналізуючи певну інформацію.
1.     Підручник , при наявності комп’ютера в кабінеті, можливо використовувати систематично .При вивченні кожної теми , вчитель може самостійно обрати режим роботи , наприклад режим уроку використовувати лише  карт  - слайд ( 5/14) ;        режим підручника – лише текс без використання наочностей ; режим учня дозволяє одночасно користуватись и картами , и текстом підручника , и додатковими фото , малюнками, схемами та звуковим супроводом з поясненнями .
2.     Багато прийомів і методів наданих в конструкторі уроку може бути використано під час уроку , наприклад при вивченні теми : «Розташування території України відносно годинних поясів» урок 3 можливо використовувати  такі прийоми «Географічна розминка» слайд (3/14,4/14, 5/14) робота в парах – вивчення нових понять, а потім ставлять запитання один одному ; прийом «Мандрівка» продивляючись  слайд (2/14) учні згадують маршрут першої навколосвітньої подорож , та стисло складають оповідь про географічні пояси , причини їх змін .
3.     Використовувати цей підручник можливо на будь яких уроках при вивченні нового матеріалу , комбінованому , узагальненні , повторення , а саме :
а) під час вивчення нового матеріалу  урок № 11, тема : «Географічні дослідження території України у ХХ-ХХI століттях» (2/17) учні вивчають дослідників території України , потім розповідають іншим прочитане , після чого вони міняються ролями прийом «Учитель-учень»   ;
б) актуалізація опорних знань – урок № 2 « Фізико-географічне положення України» слайд (2/11) , (3/11)  прослуховування , після використовуємо прийом « Географічна розминка » ,  « Інтелектуальна розминка » або «Географічний крос» ;
в) формування вмінь і навичок  - урок № 2) «Міні –практикум» - виконання практичних завдань за допомогою карт слайд (6/11) ;
г) закріплення знань – «Експрес-тести» учні вибирають варіант відповіді з кількох запропонованих урок № 2 слайди (7/11), (8-11), (9/11) ;
д) етап корекції знань – урок № 2 слайд (10/11) визначити привільну відповідь ;
е) контроль – слайд (11/11) отримання результатів тестів ( кількість отриманих відповідей , привільних відповідей , кількість балів , оцінка)
4.  Можливості використання  :
а) під час диференціації – можливо давати  завдання окремим учням або  поділивши клас на групи , або вивчивши тему урок № 46 « Геоекологічна ситуація в Україні» слайди (2/10) , ( 3/10) , ( 4/10), (5/10) , (6/10),  учні можуть пропонувати варіанти розв’язання проблем  ;
б)використовувати можливо при виконанні усіх практичних робот ;
в) виконання тренувальних вправ  урок № 46 слайди (7/10) , ( 8/10), (9/10) ;
г) самостійна робота урок № 8 Узагальнення слайди (2/9-8/9) , а (9/9) підбиття підсумків .
5. Пропозиції .При створенні електронних підручників додавати для        наочностей невеличкі відео .

Комментариев нет:

Отправить комментарий